Uitnodiging voor Russisch Oud&Nieuw 13 januari 2014

Op maandag 13 januari 2014 vieren wij graag met u Russisch Oud&Nieuwjaar. Volgens de Juliaanse kalender, die de Russisch-Orthodoxe kerk hanteert, wordt op deze dag Russisch Oud&Nieuwjaar gevierd. Vanwege de berperkte ruimte in de universiteitsbibliotheek is er slechts een beperkt aantal toegangskaarten beschikbaar. Gelieve daarom op tijd in te schrijven. De entree bedraagt €12,50 (kortingstarief van €7,50 voor studenten). Opgave is mogelijk t/m 8 januari 2014 via de webshop van het Nederland-Rusland Centrum, studenten kunnen zich inschrijven op deze pagina. Bevestiging van uw overboeking is tevens uw toegangsbewijs. Voor meer informatie en het programma verwijs ik u graag naar de uitnodiging. Wij hopen graag u bij het feest te begroeten!