Presentatie voor leerlingen uit Hoogezand op 9 december

Op donderdag 9 december j.l. hebben tien leerlingen en hun docenten het Centre for Russian Studies bezocht voor een kennismaking. Het zijn leerlingen van het Dr. Aletta Jacobs College te Hoogezand, waar zij Russische les van hun docente Alexandra Lebedinskaia krijgen. Marcel Stoeten heeft een presentatie gegeven over de verschillende kalenders die in Rusland gebruikt worden, over het Russische Nieuwjaar en Russische kerst. Verder vertelde hij over Russische souvenirs en over hedendaagse Russische popmuziek. Met veel enthousiasme en groot interesse hebben de leerlingen onder het genot van Russische lekkernijen geluisterd.

Één á twee keer per jaar zullen de leerlingen een presentatie over verschillende Russische onderwerpen krijgen op zowel hun school als in het Centre for Russian Studies.