Filmavond: 'De retour'

Op 23 maart (vrijdag) a.s. organiseert het Centre for Russian Studies de tweede filmavond.
De film 'De retour' ('Возвращение') met Nederlandse ondertiteling van de bekende Russische regisseur Andrej Zwjagintsev zal vertoond worden om 19.00 uur in de collegezaal, 4de verdieping Universiteitsbibliotheek Groningen.
 "... In het leven van twee broers verschijnt onverwacht hun vader die ze alleen van een foto van tien jaar geleden kennen. De verschijning van een voor hun vreemd persoon zet hun leven op zijn kop. Is het waar dat hij hun vader is? En waarom kwam hij na zoveel jaren terug? Deze vragen blijven de kinderen maar bezighouden, terwijl zij met hun vader een moeilijke reis naar een afgelegen onbewoond eiland ondernemen ..."
Kaartjes te koop voor aanvang van de voorstelling ( €3 p.p.). Graag gepast betalen. S.v.p. aanmelden bij centreforrussianstudies@rug.nl