Een taalcursus 'Russisch voor beginners', najaar 2016

In september 2016 start in het Centre for Russian Studies een cursus Russisch voor beginners.
Deze cursus is voornamelijk gericht op mondelinge communicatie in praktische alledaagse situaties - geen grammatica, maar direct leren spreken aan de hand van voorbeelddialogen, ondersteund met filmpjes. Daarnaast ook praktische informatie over het dagelijks leven in Rusland. De cursus staat open voor alle geïnteresseerden.
De lessen worden gegeven door Peter de Groot.  Hij is docent Russisch aan de Opleiding Europese talen en culturen van de Rijksuniversiteit.

Begin cursus:  woensdag 21 september 2016 - 30 november 2016 ( 19 oktober geen les i.v.m. herfstvakantie).

De totale prijs voor 10 weken (van 2 uur per week, geen les in de week van najaarsvakantie) bedraagt € 185,- inclusief het lesmateriaal.

Max. deelnemers – 12,
cursus zal doorgaan bij voldoende aanmeldingen

De cursus vindt plaats van 19.00 tot 21.00 uur in het Centre for Russian Studies,
2e verdieping Universiteitsbibliotheek, Broerstraat 4, 9712 CP  Groningen.

Voor aanmelding voor deze cursus kunt u contact opnemen met Tanya Mironava:
tel. 050-3637050,  e-mail: t.mironava@rug.nl

ХОРОШИЙ РУССКИЙ ЯЗЫК ПОМОГАЕТ!
Goed Russisch helpt! )