Centre for Russian Studies voorlopig GESLOTEN

Update 15 juni 2020: Steeds meer worden de coronamaatregelen versoepeld. De Universiteitsbibliotheek is druk bezig te voldoen aan alle vereisten van het RIVM. Zodra de UB weer open is, zal ook het Centre for Russian Studies haar deuren weer openen. Binnenkort volgt er meer informatie.

Update 14 mei 2020: Door de recente verlenging van de coronamaatregelen blijven de Universiteitsbibliotheek en daarmee ook het Centre for Russian Studies gesloten t/m dinsdag 9 juni 2020.

Update 23 april 2020: Door de recente verlenging van de coronamaatregelen blijven de Universiteitsbibliotheek en daarmee ook het Centre for Russian Studies gesloten t/m dinsdag 19 mei 2020.

Update 2 april 2020: Door de recente verlenging van de coronamaatregelen blijven de Universiteitsbibliotheek en daarmee ook het Centre for Russian Studies gesloten t/m dinsdag 28 april 2020.

Door de recente ontwikkelingen en maatregelen rond het coronavirus is de Universiteitsbibliotheek vanaf vrijdag 13 maart t/m 10 april 2020 gesloten voor publiek. Dit heeft tot gevolg dat ook het Centre for Russian Studies in deze periode gesloten is. In ieder geval tot die tijd zullen wij geen (nieuwe) activiteiten organiseren.

Zodra bekend is wanneer wij weer open zijn, leest u dat hier. Hou daarom de komende tijd onze website in de gaten.

Zie ook voor meer informatie over de coronamaatregelen op de Rijksuniversiteit: https://www.rug.nl/about-ug/ug-takes-measures-to-contain-coronavirus