Centre for Russian Studies gaat binnenkort weer OPEN!

Update 10 juni 2021:  I.v.m. de recente versoepelingen gaat het Centre for Russian Studies binnenkort weer OPEN! De precieze datum wordt z.s.m. bekend gemaakt. Hou deze website in de gaten!

Update 19 mei 2021: Door de recente verlenging van de coronamaatregelen en ondanks de kleine versoepelingen in het hoger onderwijs blijft de Universiteitsbibliotheek grotendeels gesloten en daarmee ook het Centre for Russian Studies t/m dinsdag 8 juni 2021.

Update 28 april 2021: Door de recente verlenging van de coronamaatregelen en ondanks de kleine versoepelingen in het hoger onderwijs blijven de Universiteitsbibliotheek en daarmee ook het Centre for Russian Studies gesloten t/m dinsdag 18 mei 2021.

Update 14 april 2021: Door de recente verlenging van de coronamaatregelen blijven de Universiteitsbibliotheek en daarmee ook het Centre for Russian Studies gesloten t/m dinsdag 28 april 2021.

Update 24 maart 2021: Door de recente verlenging van de coronamaatregelen blijven de Universiteitsbibliotheek en daarmee ook het Centre for Russian Studies gesloten t/m dinsdag 20 april 2021.

Update 8 maart 2021: Door de recente verlenging van de coronamaatregelen blijven de Universiteitsbibliotheek en daarmee ook het Centre for Russian Studies gesloten t/m maandag 29 maart 2021.

Update 24 februari 2021: Door de recente verlenging van de coronamaatregelen blijven de Universiteitsbibliotheek en daarmee ook het Centre for Russian Studies gesloten t/m maandag 15 maart 2021.

Update 3 februari 2021: Door de recente verlenging van de coronamaatregelen blijven de Universiteitsbibliotheek en daarmee ook het Centre for Russian Studies gesloten t/m dinsdag 2 maart 2021.

Update 13 januari 2021: Door de recente verlenging van de coronamaatregelen blijven de Universiteitsbibliotheek en daarmee ook het Centre for Russian Studies gesloten t/m dinsdag 9 februari 2021.

Naar aanleiding van de toespraak door premier Rutte van afgelopen maandag heeft de Rijksuniversiteit Groningen besloten alle fysieke activiteiten aan de universiteiten af te gelasten. De Universiteitsbibliotheek is als gevolg daarvan vanaf woensdag 16 december t/m 19 januari a.s. gesloten voor publiek.

Dit betekent dat ook het Centre for Russian Studies t/m 19 januari 2021 gesloten is. In ieder geval tot die tijd zullen wij geen nieuwe fysieke activiteiten organiseren.

Zodra bekend is wanneer wij weer open zijn, leest u dat hier. Hou daarom de komende tijd onze website in de gaten.

Zie ook voor meer informatie over de coronamaatregelen op de Rijksuniversiteit: rug.nl/corona