Cursus Russisch voor beginners voorjaar 2021 (uitgesteld tot najaar 2021)

Binnenkort gaat een nieuwe cursus Russisch voor beginners van start. Deze zal, afhankelijk van de beperkingen door de coronamaatregelen, de eerste weken online plaatsvinden. Zodra het mogelijk is de cursus met fysieke bijeenkomsten voort te zetten, zal de cursus plaatsvinden in het Centre for Russian Studies (2e verdieping Universiteitsbibliotheek, Broerstraat 4, 9712 CP  Groningen).

Deze cursus is voornamelijk gericht op mondelinge communicatie in praktische alledaagse situaties - grammatica, woorden, leren spreken aan de hand van voorbeelddialogen, eventueel ondersteund met filmpjes. Daarnaast ook praktische informatie over het dagelijks leven in Rusland.

De totale prijs voor 10 weken (van 2 uur per week) bedraagt € 185,- inclusief het lesmateriaal.
Max. deelnemers – 7
De cursus zal doorgaan bij voldoende aanmeldingen.

Data (drie keuzemogelijkheden):
1) dinsdag 16 maart t/m 1 juni 2021 (geen les: 27 april i.v.m. Koningsdag en 4 mei i.v.m. Dodenherdenking)

De cursus vindt plaats op dinsdag van 19.00 tot 21.00 uur online.

2) woensdag 17 maart t/m 2 juni 2021 (geen les: 5 mei i.v.m. Bevrijdingsdag)
De cursus vindt plaats op woensdag van 15.00 tot 17.00 uur online.

3) woensdag 17 maart t/m 2 juni 2021 (geen les: 5 mei i.v.m. Bevrijdingsdag)
De cursus vindt plaats op woensdag van 19.00 tot 21.00 uur online.

Als fysieke lessen weer mogelijk zijn, zullen deze plaatsvinden in het Centre for Russian Studies, 2e verdieping Universiteitsbibliotheek, Broerstraat 4, 9712 CP  Groningen.

Voor aanmelding (mogelijk t/m 11 maart a.s.) voor deze cursus kunt u contact opnemen met Marcel Stoeten:
tel. 050-3637823, e-mail: g.w.m.stoeten@rug.nl

Geef bij het aanmelden aan welk bovengenoemde dag en tijdstip uw eerste EN tweede voorkeur heeft.

ХОРОШИЙ РУССКИЙ ЯЗЫК ПОМОГАЕТ!

( Goed Russisch helpt! )