Centre for Russian Studies GESLOTEN t/m 28 januari 2022!

Update 17 januari 2022: Door de recente verlenging van de coronamaatregelen blijven de Universiteitsbibliotheek en daarmee ook het Centre for Russian Studies gesloten t/m vrijdag 28 januari 2022.

Naar aanleiding van de persconferentie door premier Rutte van afgelopen zaterdag heeft de Rijksuniversiteit Groningen besloten alle fysieke activiteiten aan de universiteiten af te gelasten. De Universiteitsbibliotheek is als gevolg daarvan vanaf maandag 20 december t/m 9 januari a.s. gesloten voor publiek.

Dit betekent dat ook het Centre for Russian Studies t/m 9 januari 2022 gesloten is. In ieder geval tot die tijd zullen wij geen nieuwe fysieke activiteiten organiseren.

Zodra bekend is wanneer wij weer open zijn, leest u dat hier. Hou daarom de komende tijd onze website in de gaten.

Zie ook voor meer informatie over de coronamaatregelen op de Rijksuniversiteit: rug.nl/corona